Verein zur Assistenz Behinderter

assistenz

OVERVIEW

The domain assistenzverein.de currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have analyzed zero pages within the domain assistenzverein.de and found five websites associating themselves with assistenzverein.de.

ASSISTENZVEREIN.DE TRAFFIC

The domain assistenzverein.de has seen varying amounts of traffic through the year.
Traffic for assistenzverein.de

Traffic ranking (by month) for assistenzverein.de

Traffic ranking by day of the week for assistenzverein.de

ZSL - ZsL Köln Beratungsstelle für Behinderte

Herzlich Willkommen auf den Seiten vom. Die Beratungsstelle von Behinderten für Behinderte. Interessenvertretung, Beratung und Unterstützung für alle zum Thema Behinderung. Stammtisch für Jungs und Männer. Du hast Lust, dich in gemütlicher Atmosphäre mit anderen Jungs oder Männern zu treffen, Erfahrungen über Behinderungen auszutauschen oder einfach nur gemütlich ein leckeres Kölsch zu trinken? Dann bist du hier genau richtig! .

WHAT DOES ASSISTENZVEREIN.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of assistenzverein.de Mobile Screenshot of assistenzverein.de Tablet Screenshot of assistenzverein.de

ASSISTENZVEREIN.DE SERVER

I observed that a lone page on assistenzverein.de took six hundred and eighty-eight milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so our parsers consider assistenzverein.de not secure.
84.200.223.37

We identified that this website is employing the Apache/2.4.10 (Debian) server.

Verein zur Assistenz Behinderter

assistenz

PARSED CONTENT

The domain assistenzverein.de has the following on the homepage, "Wir freuen uns sehr, Sie auf der Internetpräsenz des Vereins zur Assistenz Behinderter VAB e." I analyzed that the webpage also said " Sie möchten wissen, was Assistenz ist? Sie wollen trotz Ihrer Behinderung ein eigenständiges und würdevolles Leben führen? Sie sind nicht bereit, Ihr Leben in die Hände Anderer zu legen? Dann sollten Sie sich mit Persönlicher Assistenz genauer auseinandersetzen! Wir beraten Sie bei Ihrer Planung und Durchführung für ein Leben mit Assistenz." They also stated " Ihre Spenden richten Sie bitte an."

ANALYZE OTHER DOMAINS

Präsentationen von ASSISTENZWERK - Prezi Focusky zoomende Präsentation Präsentations-Agentur seit 2009, Erstellung von Präsentationen mit Prezi und Focusky, zoomende Präsentation

Dienstleistungen rund um Prezi und Focusky. Dienstleistungen rund um Prezi und Focusky. Seit 2009 sind wir von ASSISTENZWERK Ihre Experten, wenn es um Präsentationen geht. Wir haben uns auf das Präsentationsprogramm Prezi. Spezialisiert und bieten als Prezi Agentur die Erstellung von Prezi Präsentationen.

Home - Assisteo Home Health

Excellence in rehabilitation services within the home, improving quality of life and independence. Our staff demonstrates excellence and pride in our work by taking initiative, being knowledgeable and accurate, continuing our education and seeking to always improve our abilities to better serve our patients. We honor and value each individual, preserve the dignity of each patient, and protect privacy and confidentiality of every patient and family member.

ASSISTEQUIPMENT Second hand process equipment

Darr; Skip to Main Content. Scroll Compressor Water-Cooled Liquid Chiller. ATLAS COPCO ES-130 CONTROL UNIT. Equipment for filters presses, band filters and other filter systems. Hydrocyclon Annular Distributors ZVE 12-5. Hydrocyclone Annular Distributors ZVE 12-10. Submerged pump for hydrocyclone input feeding. Submerged pump for hydrocyclone input feeding. Other pumps and pump parts.